دایره سبز

درباره ی ما بیشتر بدانید

معرفی واحد های اجرایی در دایره سبز

ساختار دایره سبز

ساختار دایره سبز
معرفی واحد

واحد خلاقیت

ایده‌ها در این گروه خلق می‌شوند. امکان‌سنجی اجرای این ایده‌ها انجام می‌شود و جلسه‌ای با حضور اعضای این تیم و تیم تولید تشکیل می‌شود تا تمام افراد آگاه شوند و بعد از آن ایده‌ها پخته‌تر می‌شوند.

معرفی واحد

واحد ترافیک و کنترل پروژه

برنامه ریزی، مهمترین و کلیدی‌ترین سند برای رشد است. برنامه ریزی می‌تواند، نقش مهمی در کمک به جلوگیری از اشتباهات یا تشخیص فرصت‌های پنهان بازی کند. لذا برای برنامه ریزی دقیق پروژه ها از نظر زمانی جلساتی با حضور مدیران برگزار می گردد تا ضمن جلب رضایت مشتریان و کارکنان، بهترین خدمات در کوتاهترین زمان ممکن ارائه شود.

معرفی واحد

واحد تولید تبلیغات

گروه تولید کانون تبلیغاتی  دایره سبز در کارنامۀ خود ساخت درخشان‌ترین تیزرها را دارد. شاهد این موضوع دریافت تندیس بهترین آگهی تلویزیونی از لحاظ مفهوم و ساختار از همایش اقتصاد و رسانه است.
معرفی واحد

واحد بازاریابی

معرتمام سازمان‌های موفق به بخش بازاریابی خود توجه ویژه‌ای دارند چراکه تمام توانایی‌های بالقوه و بالفعل یک سازمان را دپارتمان بازاریابی هدایت می‌کند. تیم پرانرژی بازاریابی مات همواره با کمال صداقت درخورترین خدمات را برای مشتریان درخشان این کانون فراهم می‌کنند.
معرفی واحد

واحد آتلیه

آتلیۀ کانون تبلیغاتی  دایره سبزایده‌های تأییده شده را به شکل چشم‌گیری پیاده‌سازی می‌کند. این آتلیه متشکل از متخصصان باتجربه و پرحوصله‌ای است که کمپین‌های خلاقانۀ مات را اجرا می‌کنند.

معرفی واحد

واحد تحقیق و توسعه

کانون دایره سبز تمام فعالیت‌های خود را بر اساس علم روز و مطابق با مراجع معتبر انجام می‌دهد. ما برای انجام کوچکترین کارهایمان هم به گروه تحقیق و توسعه وابسته‌ایم، به همین روی گام‌هایمان همواره محکم و بی‌تردید است.

ارزش‌ها

ارزش‌ها

بهره وری
تعهد
خلاقیت
کار تیمی
یادگیری مستمر
رشد پایدار

اهداف

اهداف

ارائه‌ی خدمات بازاریابی و تبلیغات اثربخش در راستای اهداف استراتژیک مشتریان.

تحقیق در بازار و به کار بردن ایده‌های درخشان و خلاقانه به منظور پیشرفت مشتریان.

افزایش رضایت مشتریان

چشم انداز

چشم انداز

مبدل شدن به یک آژانس تبلیغاتی، بازاریابی و برندینگ ایده‌آل در خاورمیانه.

تبدیل شدن به یک ارائه دهنده خدمات مشاوره‌ای در زمینه تبلیغات با استفاده از ایده‌های تکنولوژیک.

معرفی کانون آگهی و تبلیغات دایره سبز

دایره سبز

دایره سبز

کانون بازاریابی و تبلیغات دایره سبز در آغاز فعالیت خود از سال ۱۳۸۳ تنها به ارائه برخی از خدمات این حوزه می پرداخت. اما به تدریج و با تکمیل مجموعه خدمات خود در یک بازه زمانی چهار ساله از سال ۱۳۹۶به یک آژانس جامع گرا تبدیل شد. از این تاریخ، دایره سبز هر سال با تکمیل توانایی های خود، ارتقای کیفیت خدمات و افزایش تعداد مشتریان در مسیر رشد مستمر گام برداشته است.  پس از یک دهه خلق ارزش مستمر برای ذی نفعان، دایره سبز با کسب جایگاه برتر در زمینه بازاریابی و تبلیغات، همکاری های موفقیت آمیزی را با برند های معتبر رقم زده است

دایره سبز

صنعت تبلیغ

صنعت تبلیغ

در ایران نیز مطابق سایر کشورهای جهان ابتدا تبلیغات کلامی که توسط جارچی‌ها انجام می‌شد، جز اولین دسته از انواع آگهی ها بودند و به دنبال ایجاد صنعت چاپ، روند تبلیغات متحول شد

خط مشی کیفیت

خط مشی کیفیت

دایره سبز با تلاش در جهت افزایش کیفیت خدمات همه‌جانبه خود با الگو قراردادن سیستم مدیریت کیفیت براساس الزاماتISO 9001:2008 در راستای ارتقاء سطح رضایت‌مندی مشتریان گام برداشته‌است.

افتخارات ما

افتخارات ما

بالاترین افتخاری که نصیب دایره سبز شده است، اعتمادی است که مشتریان نسبت به آن دارند.رسیدن به اهداف دایره سبز از نظر خلاقیت در ایده‌پردازی و توانایی در اجرا را اثبات می‌نمود و تنها…

برخی از مشتریان که به ما اعتماد کردیند